Vart ni än bor....

Så bara måste ni boka in ett besök till Ombergs TuristHotell!

Jag är så imponerad av dessa underbara människor!

Maten är från himlen,jag överdriver inte om jag säger att jag aldrig ätit så god Julmat i hela mitt liv!
Vet inte hur jag ska sätta ord på det riktigt,men det känns som om jag kommit in ett rum fyllt med harmoni,behagligt ljus med sån där en riktig gammeldags julstämning men ändå i modern design,allt är bara helt rätt!

Maten är så fint upplagd och det finns massor att välja på alla rätter med en fin sten med text om vad det är för maträtt(bara det är ju så bra)Maten var hur god som helst!



Nää ni måste bara BOKA BORD och ÅKA DIT!!
Gör ni inte det,ja då får ni ångra er!För bättre än så här det kan det inte bli!



massor av gott efter maten:)


Skulle man som jag äta massor av all den goda maten så kan man alltid vila upp sig lite emellan maten i denna inbjudande soffa*den vill jag ha hemma hos oss*


Vi hade en underbart fin kväll med toppen betyg till Ombergs turisthotell!
Tusen tack Bugaboo (Frida) för en trevlig kväll med världsgott Julbord!






Kommentarer
Postat av: furman

Ja visst det är suveränt!!!!!

2009-12-11 @ 16:35:51
Postat av: jessica

Helt underbart bästaste ever



Du min vän nathalie missade igår:(går det att göra om det?



kram

2009-12-11 @ 20:59:23
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: furman

Ja jag märkte det... hon kan komma nu på söndag 13 dec) när det är läsning 10.45 i Ödeshögs församlingshem. Vi slutar ca 15.00 Därefter får vi hitta en ny dag som hon får ta igen lite. Det är inte mkt plugg el så, utan mest att få lite info om lite grejer.

2009-12-12 @ 21:46:35
Postat av: furman

Hon kom inte idag, så jag undrar om hon ska börja eller inte? Det är inte mycket kvar nu, bara ett par läsningar på vårterminen och lägret till Köpenhamn. Antingen får vi ta ett nytt datum SOM HON MÅSTE KOMMA IHÅG eller så får hon gå nästa år istället. Vi kommer att göra inbjudningar till de som inte läste i år när de går i 9:an nästa höst. Det kanske är bättre? Kram Linda

2009-12-13 @ 18:22:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback