Då var det dags för njurmedicin igen.

Denna gången med planerad tid,hoppas nu alla prover är bra!Men det ska de bara vara,han mår ju superbra och det måste vara ett bra tecken att gå efter!

På torsdag är det JohannaMarken här i Ödeshög,då bara måste ni som har vägarna förbi komma för då kommer vi ha supererbjudande!!*som vanligt*
Börjar längta lite nu efter att jobba,även om det är skönt med semester och ledigheten med barnen.
Tycker sista veckan nu bara är en nedräkning*fniss*
Ä ju en hel del att se framemot nu i höst bland annat längtar jag efter IdaT,Ej sikke lej och Katvigs höstkläder!
Likaså minymos vinterkläder och inte tala om diriksons lurvisar sååå fina!
Me too och villervalla ja hösten kommer bli proppfylld på www.kidzshop.se det kan jag lova!

Oj dags att sätta fart igen:-Dmåste skicka tradera paketen som jag packa igår och inatt*fniss*Jättekul faktiskt för de gick riktigt,rikting bra!
Så nu ska jag fortsätta att lägga ut mer och mer och mer!Det jag tänkt lägga ut idag är urvuxna men fina regnkläder även lite boardman set!
Kanske skulle börja lägga ut vinteroveraller eller det kanske är tidigt*funderar*

Näää nu måste jag sluta babbla!

Ha en fin dag alla!!








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback