Djurvän,jag ÄR djurvän!

Intalar mig själv att jag är djurvän även idag,att jag älskar döttrarnas kaniner just nu,vilket är ruskigt svårt!
I mina tankar har jag sålt dem!
Hade jag haft min kabel till kameran så skulle jag visa er vad som gör att jag måste intala mig att jag som är en inbiten djurvän måste intala mig att jag är just djurvän!ska hämta min kabel sen och då lägger jag in bilderna!!
De har iallafall haft mig och Nathalie sysselsatt i en timme nu på morgonen då de levt rövare och hela natten och skvätt ut foder och strö på hela*jävla*köksgolvet upp på bordena i fönstrena ja överallt de kommit åt..
Inte nog  där inte både Skrållan o Lakritz har haft fest inatt Tillsammans!!
Så nu Thomas!*det är inte ofta,jag medger att jag har fel*men idag gör jag det!*Du har rätt nu gör vi det fint åt dem ute i garaget,de får flytta ut!! 
Trots att jag är arg på dem så är det med vemod jag flyttar ut dem dit,men tror de mår lika bra där som här inne!

Nä nu ska jag sätta fart igen här!Ska fixa iordning en stor allt i allo garderob på övervånningen,innehållet ska ut i garaget och sorteras upp där.För att läggas ut på tradera tillsammans med alla andra miljoner saker!

Har bestämnt mig idag för att köpa nya kökstolar & nytt bord:-)så nu ska två vagnar ut på blocket!
PLAINE INSPIRATIONSBILD



Detta blir det fast det större bordet och 10 stolar istället för 4!

Ha en fin dag go vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jessica titta in på min nya hemsida och blogg och säg vad du tycker...

/Camilla

2009-07-28 @ 18:21:43
URL: http://djurfotografen.hemsida24.se
Postat av: Caroline

Brukar läsa din blogg. Riktigt fint bord och stolar! Har ett likadant i valnöt och med svarta stolar, inte lika många stolar dock.c", ) Hade jag valt idag hade jag nog tagit vitt ändå, iaf vita stolar.



/Caroline

2009-07-29 @ 12:29:43
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: Hanna

:-D likadant som vi har fast vårt bord är rektangulärt!

2009-08-03 @ 14:29:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback