Första läkar-ronden för idag

Har just varit eller det var en liten stund sen,de medelade  att vi blir flyttade till njurmedicin under dagen.
De prover de tog igår såg bra*tack gud och alla era tummar*
Det som fortfarande inte är bra är ju Robins njurvärden de är mycket för höga,just nu är han trött som tusan sover det mesta och han får inte behålla sin mat han är orkeslös orka knappt skruva av korken på en flaska mer,det beror på att allt slagg i kroppen inte kommer ut som det ska,så nu JÄVLAR tycker jag de ska sätta lite fart på njur medicin så han får må bättre..
Smärta när han rör sig och måste ha smärtstillande hela tiden,måste ta den även när det inte gör ont.

Det är dagsläget!

I eftermiddag kommer min Mamma o Pappa och hälsar på och det tror jag är bra för Robin och mig med.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: annika

oh fy vad tråkigt.Att allt inte bara kan få vara bra.Tänker på er och hälsa Robin från mig.

Många kramar annika

2009-07-02 @ 12:01:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback