Home sweet home!

Ja,nu har vi kommit hem och jag har hunnit plocka undan,dammsuga,skura och plocka i ur diskmaskinen.
Pratat med kissen och gett honom mat..
Gissa om det blev kramkalas här hemma,gud vad skönt att vara hemma igen även om det bara är över helgen...

Robin verkar bli bättre och bättre för var timme som går,hoppas att proverna visar detsamma på måndag när vi ska tillbax till njurmedicin...
De har helt underbar personal där så gulliga och hjälpsamma!

Om proverna inte blivet bättre på måndag så ska Robin ta ett prov direkt från njuren man går in och tar en liten liten bit av njuren,detta hoppas jag vi slipper göra och att alla prover är bättre...

Idag har Robin fått taget inte mindre än 13rör med blod + 6andra blodprover på alla celler och blodkroppar i blodet detta prov räknas manuelt så det får vi svar på måndag..

Stackarn har hur många stick som helst..


Liten sjukling på urolgen:-(

Lite piggare Robin på Njurmedicin!

Nu hoppas jag att han får slippa vara dålig mer min fina stora *lilla*Kille!

Nu ska jag mysa med min goa familj!

ha en fin fredag alla!






Kommentarer
Postat av: Jess (Henrys mamma)

Å vad härligt att ni fått komma hem över helgen! Det brukar ju alltid kännas lite bättre på hemmaplan! Håller alla tummar o tår för att proverna ser bra ut även framöver! Ta hand om er och ha en riktigt skön helg! Kram

2009-07-03 @ 20:45:28
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: johanna

vad skönt att det pekar åt rätt håll! Håller tummarna för er!

Kram kram

2009-07-03 @ 23:05:04
Postat av: Natalie Nelli

Ojojoj stackarn hoppas att allt blir bra nu å krya på er så mkt ni bara kan <33

2009-07-03 @ 23:41:13
URL: http://natalienelli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback