Kanske är jag helt galen!

Helt säkert är det så,för gissa vad jag nu tänker göra!
Börja packa inför semestern och klockan är ju bara 21:29 och vi precis kommit hem från en ganska stressig dag!
Vi har hunnit med allt som var på listan och shoppat det i skulle plus lite till..
Present till Nathalie är klar pust och stön så skönt!!
Blir så uppjagad av att inte ha det klart så jag kan inte sova.
Thomas har köpt ngt med till mig,men jag vet inte vad iiiii är så nyfiken! 'han tyckte jag behövde lite uppmuntran'överaskningar det gillar jag<3

Melwin & Alicia har haft en superkul dag de pratar om rida och bada och åka cross hela tiden Tack snälla Vickan & Fredrik för barnvakt!!uppskatta hjälpen massor,NI ÄR BÄST!!!

Nu ska jag slänga mig resväskorna här!
Måste nog göra en lista med vad och till vem:

Eddie:
8par kalsonger
4t-shirt
3par shorts
2omgångar mysisar
3långärmade  tröjor
4par strumpor
Badbyxor
1par jeans


Melwin:

7par kalsonger
4t-shirt
3par shorts
2omgångar mysisar
3långärmade tröjor
4par strumpor
1par jeans
badbyxor


Alicia:
7par trosor
4par strumpor
2t-shirt

3linne
3kjolar
2klännigar/tunika
2legging
1mysis tar vi när vi åker!
1par shorts
1par jeans
Badkläder

Fiddelie:
7par trosor
4par strumpor
2t-shirt
1linne
2kjolar
2klänningar/tunika
2legging
1mysis
1par shorts

1par jeans
Badkläder

Övrigt att komma ihåg:
-12 badhandukar.
-Eddies Ailos
-Shampoo,borste,tandkräm+alla tandborstar.
-deo,parfym,
-panodil,ipren,flytande ipren,febertermometer.
-plåster,allergi medicin.
-min medicin både thacapzol och levaxin+ betablockerare och furex..
-kamera+datan.
-Välling för jag har en välling galningen här hemma*fniss*


Barnen får ta med 1 liten ryggsäck med leksaker var.

De stora packar själva,men jag får kontrollera och skulle det saknas något så är det ju ingen katastrof,det finns ju säkert att få tag på i västervik med..

tycker ni jag ska hålla tyst och börja packa??

Okidooo bäst att sätta fart!!

ha en fin kväll!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback