Mätta och belåtna!

Jaha så blev vi mätta idag med då*fniss*Thomas har grillat och jag gjort salsa och svampsås och ungstekt potatis.
Så nu ska Kaffet och nybakta bullar fram på bordet,barnen sitter spännt och väntar på att 102 dalamantiner ska börja,jag väntar bara på att den ska ta slut,är så trött så jag fattar inte! Jag vill bara sova tror inte jag varit så här trött innan! Zzzzz hur kan de börja en barnfilm 21:15?Jösses om man kunde ha lite av barnens energi ha,ha!

Får hoppas kaffet gör susen,annars får de kolla på filmen utan mig ZZzzzzzzz!!

Har fått en fin sak idag med,en sån där sak jag länge viljat köpa men vart för snål för!MinKamera är urladdad så jag kan inte ta bild på min fina present!


IiTTALA MARIMEKKO SKÅL PÅ FOT ¤MAIJA ISOLA¤ Aalto candle holder, apple greenSå himla fint älskar denna designen!
Tack snälla Mamma & Pappa!!

Hoppsan nu börjar filmen!

puss alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback