Med kvällen kommer rädslan!

Förvisso inte lika krampaktigt idag utan mer som ett vemod ett gnagande orosmoln.
Robin mår bättre men är långt ifrån pigg,han har fått lite smärtstillande nu på kvällen igen annars har han klarat dagen bra utan dem.Vi har varit ute och vandrat lite i linköping och vi kom tillbax med en ny mobil samsung ultra touch blev det som Robin kikade på igår på reklamen..Lille bortskämda sjukling vad snälla mormor o morfar är mot dig..
han har lyckats få i sig en rostad macka med marmelad och ost och pyttelite kräm..

Imorgon blir det nya prover igen,de ska ta ett helt batteri med prover på alla möjliga tänkbara saker det kan vara som gör att Robins njurar reagerar som de gör..
Hoppas hoppas de hittar vad det är imorgon och att det inte är farligt och helt övergående*ber en bön igen*

Känner att jag kan fråga och komma med mina dumma frågor här på denna avdelning,på förra fick jag inte äns några försök till svar nästan lite som att jag var galen som fråga dem,för det var ju inte deras jobb typ!
Här förklarar de mer vad de gör och vad som händer och det känns verkligen som vi är på rätt väg igen..

Att se sitt barn sjukt och inte kunna göra något är det värsta jag varit med om,men att se dem bli bättre och se allt med lite mer ljus är som att vinna på lotto hoppas nu att jag har rätt och allt är bättre för att bli helt bra!

Mammas skatt!!

Längtan efter de barn jag har där hemma kommer oftare nu,vill krama pussa och prata med dem,saknar dem alla så!

Jag vill hem till er alla och med en frisk Robin med mig!





Kommentarer
Postat av: Kicki

Håller alla tummar och tår som jag bara kan. Jag hoppas innerligt att det inte är någon fara och att Robin kommer att bli frisk igen... och det snart.

Tänker på er!!!



Kramar i massor

2009-07-02 @ 23:30:45
URL: http://www.mammapavift.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback