När livet stannar!!

För en stund!
Inatt var jag med om just det där som jag alltid är så livrädd för,det var fruktansvärt och det värsta jag sett!
Vid halv tre inatt kommer Nathalie nerspringades och väcker mig skrikandes att de har krockat mamma! paniken lyser i hennes ögon och säger att hon hörde smällen och den var hemsk lätt jättemycket!
Jag flyger ur sängen springer mot hallen skorna Robins skor är det hemma och jaaa Tack vid min gud de är där..
Nästa sekund kommer Robin nerusande tar trappen i tre kliv,han är förkrossad när han säger att Bumpen o Stefan har krockat Mamma med en Lastbil!!!! Ohhh Nej!!
Han rusar ut i bilen och jag efter upp till macken där de är,den syn man möter där är hemskt..
Bilen har fluget 25-30 m och är rtotalförstörd,jag frågar var de är och då ser jag...Stefan och han ser ut vara i medvetande men har ont!Men vart är Bumpen eller Marcus som  han faktiskt heter ser honom inte,han har slungats från förarplatsen till kofferten och han har fått Stefan och hans säte över sig.
Det gör så ont att se dem så här,Marcus sover om vart annat,Stefan är vaken men förvirrad,han frågar Robin vart är jag?Vart har jag vart? Vad har hänt?
De jobbar hårt för att klippa ut dem från den totalförstörda bilen!Någon av dem gråter av smärta och panik kanske var det båda,det var så hemskt att höra och se dessa goa grabbar som jag träffar allafall ett par gånger varje dag här hemma sitta sådär och inget kunna göra för att hjälpa dem....Att se Robins smärta att se sina bästa vänner i bilen sådär känns också hårt!Att se Stefans mamma ohh gud hennes räddsla och oro  jag ville bara krama om henne!
Vi hoppas nu på det bästa,men som det  såg ut när de åkte,så har de inga inre skador så har de klarat sig ok!
Men vi vet inget ännu,vi ber att allt blir bra!


Jag tackar min GUD och de övre makterna att min Älskade Robin inte var med denna gången!!
Då hade en av dessa tre underbara grabbar inte vart med oss idag!

Nu ska jag prata med Robin här,han mår verkligen inte bra just nu vilket är förstårligt!

Ha en fin dag alla och var rädda om varandra!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback