Nu drar vi på semester!!

Tjohoo!
Nu är det nära bara 1½timme till så åker vi till västervik!
Ska bli skönt att koppla av från alla måsten här hemma,och slippa tänka på vad jag måste göra.
Bara bada,leka,busa och umgås,äta god mat och massor av glass!

Har drömt halva natten om hur det ska gå att ta med lille Katvig,men det ska nog gå bra han är ju så lätt att ha med.
Får väl stanna ett par gånger på vägen ner och sätta han på lådan*fniss*

Nu ska jag bara plocka ner ytterst lite leksaker,samt kevins kläder i en väska,kattmat och borsten till kissen.
Väcka Thomas och de andra som sover än,det vill säga alla utan Mirellah,Alicia och jag som varit uppe sen kl 6.
Så ska allt vara klart!!

Vet inte Ronny&Linda om ni läser detta!
Tusen miljoner tack för du tar hand om det här hemma!

Nä nu ska jag dricka upp sista koppen kaffe och betala en räkning!

Ha det underbart fint alla vänner!

p,s Johanna!! Alla barnen kramar dig tillbax de blir så glada när jag läser att du skriver att jag ska krama dem!
jag kramar dig med för du är så gullig och skriver till mig!


Får se om jag hinner blogga lite!!
Min snälle sambo har ju köpt en liten min lap till mig i rött med lila blommor!*gillar jag*
Så den får följa med,får jag låna mammas IT så kommer jag uppdatera!

Nu ÅKER vi!!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH!!!! Mash'Allah! Jag menar alltså va underbart!! åtta barn... wow, jag vill också ha så många barn haha! Får jag fråga hur gammal du är ? Och hur har de gått me att föda åtta barn oså? :D Vet att alla klarar inte av att föda 8 barn hehe.. Hoppas allting går väl med dig och barnen!

2009-07-16 @ 14:33:13
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: johanna

TACK, era barn är ju hur goa som helst!

ha en underbar semester och njut!

Kram på er

/johanna

2009-07-16 @ 16:12:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback