Nu ska vi plocka ordning!

Ute på trädgården,för oj oj vad den ser ut!
Slänga ut lite vagnar på blocket och kanske lite annat smått och gott på tradera!
Är lite osäker dock,då jag är hemma så lite och vet inte hur länge vi kommer vara på Njurmedicin.
Minns med fasa när jag lagt ut massa auktioner på tradera och pang bom bang så fick jag giftstruma och de stackarna som vann mina auktioner fick vänta alldeles för länga,de hade världens tålamod och alla var så rara..
Men vill inte att det händer igen,ahh kom just på att jag kan paketera och nr märka alla så är det bara att   skriva på adresser och lägga dem på lådan för Thomas om vi är kvar på njurmedicin när de går ut *smart jag är*

Robin är lite piggare idag igen och jag blir hela tiden mer  hoppfull för var dag jag hör det,han har tagit smärtstillande men inte alls så mycket som innan.Nu är han ute och åker en sväng med sina vänner som alla varit så orolig..

Nä bäst att hänga upp lite tvätt och börja plocka undan,dagen går för fort!

Visst ja ska visa er en fin bild på balkongen på njurmedicin,det var verkligen en samla ihop sig plats!

och sen en bild på vår underbara lille sötis Katvig som växer så det knakar,grabben gillar att bli borstad han stryker sig mot borsten lille kissen!



Ses sen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback