Nu som först har jag satt mig ner!

Det doftar ajjax och ljusen brinner och netbooken i knät och en tip top i handen,barnen sover och det ända ljud som jag hör just nu är lite dovt brummande från tvättmaskinen!

Idag har vi haft fullt ös på KIDZ precis som jag förutspådde,det har gått bra vi har fått iväg allt som skulle skickas och det blev en mega stor blå sopsäck full med paket,de hade att göra på ICA med att väga och klistra på frimärken idag kan jag lova.Så himla kul när det är mycket att göra.Det har varit minst lika mycket i butiken idag med så om jag gissar rätt nu så sover nog syster min i ren utmattning nu för oj vad hon har slitet idag,sover det gör jag med snart *gäsp*

Thomas sitter och frigör utrymme på min laptop så photoshop kan installeras,så imorgon bör det komma ut lite nya kläder på shopen med:-)har tjuvskikat lite lite i kartongerna men juuu det är så många!
Men allafall så fastna jag för ett par Danska jeans med resår mudd med lite volang kant helt i denim jisses det var svårt att beskriva men de var allafall superläckra!
Massa söt till baby synd bara att jag inte har en liten baby,undra om jag kan ta på Katvig lite babykläder*funderar* nääää går nog inte!

Nu låter det som att tvättmaskinen stannar,då ska jag kila och hänga upp tvätten efter den är uppe så hoppar jag
 i säng!



SovGott alla Go Vänner!




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej !!



Har ni tagit in molo ?? nyfiken som bara den är jag :-) //Magalena

2009-07-30 @ 23:59:07
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback