Oh vad jag önskar att

Jag kunde berätta allt fint vi beställt idag,men det går ju inte tyvärr.Jag kan ju säga så mycket som att det var läckra knaspriga(ja han sa så)färger som ni kommer att få se fram emot jan 2010..
Men innan dess gott folk,kommer jag proppa www.kidzshop.se med höstens läckerheter som inte går av för hacker det heller..
Håller på att förbereda allt i shoppen just nu så jag bara behöver fota,redigera och lägga ut alla fina kläder.Måste komma ihåg att ringa skandifoto imorgon för ny programvara...
Det är alltid så himla kul att plocka upp alla nyheter som kommer in nu varje dag...

Annars sitter jag här proppmätt,överfull av god mat och en megastorglass var så nöjd där,men så hade ju mina söta barn gjort en överskning till mig,en ätbar sån så nu är jag stinare än en julegris kan jag lova!

Vet inte om jag inbillar mig nu,men känns det inte lite höst ute REDAN??
Eller vad tycker ni??

ZZZzzzzz nu ska jag ZZZzzooooovaaa!

Ses Imorgon!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback