Vad ska vi göra idag då?

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag faktiskt och det gör mig rastlös,är så van att vi ska göra ngt att när det inte finns ngt direkt planerat.
Funderar på något som är riktigt tråkigt men extremt nödvändigt faktiskt!
Barnens garderober!kan ju vara en fördel att ha dem klara när vi ska packa nästa vecka så det får bli dagens syssla.
Undra om grannarna tror jag blivet tokig om jag tar ut alla backar och gör det ute på altanen*funderar*
Solen lyser ju idag och enl prognosen ska det ju spöregna imorgon så man vill ju vara ute när det är fint..

Jag gillar att jobba med bugaboo och detta år lär bli ett riktigt WOWALOWE år!
*drömmer om bugaboo*

Alltså ibland har jag svårt att fatta viken tur jag har haft i livet,när alla problem hopar sig och när alla blir sjuka är det lätt att hamna i hål som känns oändligt djupt,det är svårt att ta sig upp igen man liksom stannar där för man vågar inte titta upp ifall någon ska putta ner en igen.
Just nu har börjat titta upp men inte kommit över kanten riktigt och det måste jag ta i min takt och på mitt sätt.
Jag gör en Lista på allt som är bra i mitt liv!

Vad som gör mitt liv till det bästa:
-Mina 8 underbara barn!
-Att de är friska och mår bra!
-Att jag har alla mina nära och kära!Och de är friska oh krya!
-Jag har världens bästa och roligaste jobb!*som jag just nu fick samtal ifrån,de ville ha bugaboo demad via telefon*

Just detta är ju det viktigaste i livet,och allt annat det kommer också bli bra det vet jag!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: D'

Hej! Vill du får massor med besöökare? Klart du vill! Klicka på länken nedanför och registrera dig! Det går jätte snabbt och är helt gratis. Du kommer få 100 besökare, garanterat!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=dissee

2009-07-08 @ 11:50:36
URL: http://aldw.blogg.se/
Postat av: camilla

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=dippersson



om du vil ha fler besökare

2009-07-08 @ 13:36:09
Postat av: Elin Josefsson

Hej ´Jessika! hoppas semestern är trevligt trots allt regn!:) Dt löste sig tillslut med Bugaboon och nu vet både jag och Ingegerd hur man gör en Bugaboo till strandvagn!;)

Hare bäst så hörs vi!

Mvh Elin

btw; din blogg är super!

2009-07-08 @ 14:28:47
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Elin:-)min vän!

Du är så duktig!Förstod att du skulle fixa det*puss'

Om du behöver hjälp så ring mig vet hur klurigt det kan vara ibland eller ofta det liksom blir helt tomt i huvet!Sålde du din första cam idag då? fnissvi gillar ju dig det vet du<3

Hälsa Ingergärd imorgon!



Kramizz/jessica

2009-07-08 @ 17:24:36
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: Elin!

Jag gillar er oxå, skarpt<3 Dt är så roligt att jobba med er!:) Ja vet inte riktigt, de kan ha lagt en order.. dt återstår att se!;)

Ingegerd hälsar med största sanolikhet tillbaka!

Vi hörs!:)

Kram Elin

2009-07-08 @ 22:10:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback