Vill ni påminna mig!

Att aldrig mera köpa glass av glassbilen!!!
Att nästa gång den kommer ska jag inte ge vika,när mina små godingar här ber så snällt!
Snälllaaaa Mammmaaaa!!
Igår brände vi 389:-på glass!!Ja,det är sant och tanken är som alltid att det kan vara bra att ha hemma.Ja kanske det är med om det räcker mer än en dag möjligen 2dagar..Ja,ja är de slut så är de!

Thomas Lillebror Anton sjöng alltid denna sång här hemma när han var liten och var mycket hos oss och den passar så bra!*by the way,finns ingen som är så rolig som Anton han har gett oss många skratt,hmm längesen han var här nu*saknar*ja och så sången han sjöng med glassbils melodin:
Vi lurar små barn,vi lurar små barn,vi lurar små barn!
På deras vecko peng!(fast i detta fall så lurar vi mamman)

Idag ska jag försöka få ngt gjort med,för imorgon kommer jag inte vara hemma!
Får då go vänner ska vi på KIDZ ut och shoppa in läckra kläder till KIDZ SS10 det riktigt längtar jag efter!
Sjutton vilket tur jag har,vilket JOBB jag har!!

Listan för dagen!**den måste bli gjord**

-Dammsuga.
-Skura.
-putsa speglar.
-Tvätta.
-Fixa iordning tvättstugan.
-Lägga ut auktioner på tradera.

Thats' all for now!

Ha en fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback