AJ mitt finger!!

Känsliga läsare bör undvika att titta på bilden längst ner på detta inlägg*fniss*

Melwin är skadad så hårt att han vill gå till mormor och sy aj,aj lille han!
Får jag se säger jag men han vill bara gå till Mormor och sy och det blöder det ser jag usch hatar blod och hatar när barnen slår sig*jag blir så jäkla rädd rent ut sagt*
Hursom var det inte så farligt som det lät,han skurit sig på ngt ute på trädgården med lite kallt vatten och ett rosa plåster med hellokitty så är den värsta smärtan borta men vill ändå visa mormor...

Denna händelse får mig att tänka på en rolig grej som hände hos en av mina bästa vänner!

Min vän hade besök av några vänner varav en var om jag minns rätt polack,om de drack kaffe och hade trevligt minns jag inte men det som hända skall är riktigt roligt*fniss*
Polacken reser sig och slår i foten i stolsbenet AJ aj oj utbrister mannen och tar sig för foten och liksom hoppar på ett ben Aj,aj oj oj aj mitt finger säger mannen och gnuggar sin onda tå..
Ett gapskratt följer och den stackars mannen fattar inte alls vad vi skrattar åt,men han skratta lika gott han när han förstod vad som var fel och jag tror de är vänner än...


Nu kommer det en blodig bild,Känslig ???   BLUNDA!!!







HIHI farligt eller hur??men blod är läskigt och gör ont****





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback