Bugaboo Bilder!

Det får jag många frågor om,med olika basfärger och toppfärger ihop,vad som är snyggt och hur det ser ut,och eftersom jag är lite halvgalen i bugaboo så ok:-)
Vill ni se någon speciell kombo så fixar jag det,det kan ta någon dag lite beroendes på tid och hur jag jobbar!


Har ni andra frågor om bugaboo och hur lagret ser ut hos oss på www.kidzshop.se så hojta till hjälper er gärna...

Är det något annat ni funderar över så hjälper jag er så gott jag kan!

Har ju kontakt med KIDZ  flera gånger per dag,kan som inte hålla mig lite ifrån jobbet!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan! Jag älskar oxå bugaboo.......undrar om du vet om det går och få tag på ett parasoll i den "gamla" rosa färgen?

Trevlig blogg!

2009-06-12 @ 21:36:44
Postat av: jessica

Hej Johanna!

Jag kan kolla det om du vill:-)

kram

2009-06-12 @ 22:48:13
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback