Examens skor!

Nu är det i grevens tid igen!
På onsdag är det examen och vi har tre par fina skor att inhandla ett linne och en kofta 2par legging och vita knästrumpor.
Hämta Nathalies Mobil med!
Så nu ska vi dra till Linköping och shoppar,shoppa det gillar jag helt min stil!

Måste även köpa lite saker till våra små djur,nästa helg kommer det nog små kaninungar med har en bortingad redan och de som jag inte hittar ägare till kommer gå till min favo butik....

Nu måste jag hoppa in i ducshen slänga in camen och been i bilen fängsla barnen i bilen sätta mannen i bilen hämta min medicin(missa den igårkväll och morse)lustigt nog känns det bättre  utan medicinen..

Nu sticker vi!
Ha en underbart fin dag alla goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev det nåt shoppat idag?

2009-06-06 @ 19:25:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback