Första dagen!

Hoppsan!
Min första dag sen jag blev sjuk hemma själv med alla barn och jag är helt slut!
Pulsen är hög och jag har hjärtklappning!
Mina stess symton av struman är på högvarv jag skackar inombords och i händerna!

VARFÖR!!

Jag vill klara det här,jag bara vill!!Det måste gå!

Trodde det skulle funka så bra eftersom det gått bra på jobbet,men jag hade fel stessen blir enorm.
Känns som ruta ett igen!
Tur att vi har semester snart och både Thomas och jag är hemma..

Tror problemet är att jag sätter så höga krav på både mig barnen och hemmet!
Det ska vara rent maten klar i tid,barnen ska vara rena fina och lugna!

Just nu har jag satt dem  framför barnprogram på tv för jag måste plocka undan och hänga tvätt,men så hamna jag här istället!

Tänkte bara visa lite bilder som gör mig så glad,min Robin o min Melwin!


Mina fina killar!!!

Bäst att sätta fart igen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback