Glad Midsommar alla!

Vet ni jag är chock!
Solen lyser och det är Midsommar är det på riktigt?


-Jaa det är sant!!!

Hela familjen är förkylda inte superduper förkylda, ingen sån där som man mår pissråtta av direkt om man säger så.
Vi ska som alltid fira midsommar oss min Mamma o Pappa superkul,Fiddelie var tillsammans med sina kusiner där igår och baka tårta MUMS!!Sommar tårta med maräng,jordgubbar och massor av grädde.
Ska bli så kul!

Vågar inte riktigt uttala det jag ska göra nu men gör det ändå jag har mått bra i flera dagar i rad nu och det känns nästan inte som jag är sjuk längre,eller om jag kanske inte riktigt hinner känna efter*fniss*för pulsen är hög men jag mår toppen!!
Det ändå som jag kan känna av är att jag får gå och sätta mig lite nu och då,men inte alls som innan!
Det kan bero på att jag inte tagit min fúrex på ett tag så nu är det nog dags med den igen!

Nu ska jag försöka plocka undan lite här,dammsuga och skura,duscha mina sötisar..
Ringa Robin min lille snygging är på SLIM=Semester i Västervik hoppas han får jättekul för det är han värd!
*att mamma biter ner naglarna till obefintliga för ett normalt öga,eller känner för att ringa både nu och då,det får hon ta så är det när barnen blir stora*(intalat mig själv)

´Kevin var riktigt risig igår men villä ändå inte följa med hem,så ska upp och hämta honom så snart jag plockat undan.

Kolla med Mamma vad det var hon ville jag skulla göra med www.kidzshop.se för nu funkar mailen då äntligen efter ca en månad och då anlita vi en datateckniker för det skulle gå fort ja,ja fort och fort vet jag inte men dyrt blev det allafall..
Men nu funkar det igen och det får det vara värt för den har krånglat lite och fram och tillbax sen aug-08 helt sjukt egentligen.

Nu måste jag busa lite med mina underbara ungar här!

Ha en underbar MIDSOMMAR ALLA!!!



Kommentarer
Postat av: Lotta & Gossarna

Önkar er en Trevlig Midsommar!

Kramar från oss

2009-06-19 @ 13:04:19
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback