Hemma igen!

Fick åka in till akuten igår med hög puls obeskrivlig trötthet har nog aldrig vart så orkeslös i hela mitt liv och då har jag varit orkeslös länge nu.En konstig huvudvärk och smärta i ögonen.
Ekg som visa att hjärtat slår fort och MR på skalle som visa bra resultat de var lite oroliga för en hjärnblödning.
så nu sitter jag här hemma igen med huvudvärk från någon annan planet och är orkeslös igen!
Mer mediciner och oro i kroppen!!
Varför blir jag inte bra??


Oj nu ringer det,kan vara Doktorn!

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: camilla

nej inte du med! tur att du slapp mitt elände det är så jobbigt spyr och yr om vart annat....

men ditt är ju värre shy vad är det som har hänt oss

kramizar camilla

2009-06-03 @ 11:40:55
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh ta det lugnt nu och krya på dig!

2009-06-03 @ 13:02:33
Postat av: Jess (Henrys mamma)

Usch vad jag lider med dig! Kanske har du för många måsten och är stressad inombords vilket gör att kroppen inte kan slappna av och återhämta sig. Jag vet hur stressande det kan vara att gå hemma när man har miljoner saker man borde göra..

Håller tummar o tår för att du snart känner dig bättre igen! Ta nu hand om dig och låt familjen pyssla om dig! Kram Jess

2009-06-03 @ 14:06:47
URL: http://jessbodin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback