Hoppsan!?!

Klockan är 12:07  och jag är yrvaken,kaffet är inte äns klart eeh jag har visst fått sovmorgon*skönt*och välbehövligt.
Har säkert varit uppe 5-6 gånger med en känsla av att luften är slut eller att någon stryper mig så himla läskigt och den där otäcka känslan har hängt kvar tror det beror på min allergi får ju inte ta mina pollentabletter ihop med thapapoxen det + att rågen blommar och vi har massor av hö inne till kaninerna...Eller så är det så enkelt som att jag fått en dunderförkylning!
Hur som helst det var skönt med sovmorgon..

Nu är det lite stessigare att hinna med allt som jag måste göra idag,så det får bli kom i håg lista:
Uppdaterar lista 14:58!
Uppdaterar lista 17:11!
Uppdaterar lista 18:37!
Uppdaterar lista 19:31

NR 1 Torka speglar
NR 2  Tvätta mer tvätt.
NR 3  Dammsuga.
NR 4  Skura
NR 5  Vika Tvätt
NR 6  Tjata på barn att byta i buren.
NR 7  Laga Mat.
NR 8 Ringa Ann.
NR 9 Duscha smutsiga barn.
NR 10 Byta i kattlådan(behövdes inte)
NR 11 Fixa iordning på tvättstugan.
NR 12 Para strumpor
NR 13 Städa altan
NR 14 Sopa trappen på framsidan
NR 15 Byta sängkläder.
NR 16 Dammsuga o skura igen.
NR 17 Lägga barn.
NR 18 Plocka undan i köket.
NR 19 Duscha
NR 20 Göra rent under diskbänken


Ja det får räcka så länge,kommer säkert bli fler måsten under dagen iallafal!




Skriv något snälla när ni tittar in,blir så himla glad när jag ser att ni gjort det!

Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

:-D Vad imponerande att du klarat hela dagen utan att tjata på barnen om att byta i buren -hoppas det beror på att de redan bytt i buren ;-) Ibland känns det som om jag inte gör nåt annat än att tjata på mina kids, stackarna :-( Men de verkar iofs inte höra mig ändå :-D

2009-06-21 @ 20:50:29
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Hanna:

ja du jag har tjatat ,men den är inte bytt än:-(tonårstjejer du vet).har mest glömt att stryka den:-D

Hi,hi vi har exakt samma,jag tjatar och de liksom glatt hoppar förbi mig som att jag inte finns!



Kram

2009-06-21 @ 21:11:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback