Jag sover!

Har sällan känt mig så här trött skönt trött!
Så här blir det ett kort inlägg idag:-D

Har jobbat idag och det har varit fullt upp,har ändrat om på bugaboo hörnan och tror jag hittat en ny favorit!

PaulFrank Skurvy med brunbas!



Visst vart det snyggt!!

Vi har varit duktiga idag med och gått hem från jobbet ca 3km,det är så rogivande med en långpromenad efter jobbet.
Det tar ca 45min till en timme.

Har shoppat lite men bara lite,de liksom ropa på mig KÖP MIG!
Me too linne och shorts!

Eddies nya sommarkläder!

Melwins fina sommarkläder!

Min trötthet smittar nog av sig lite tror jag...





GOD NATT!!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback