Kan det inte vara LÖRDAG nu!

Oh vad vi längtar efter lille KATVIG nu,vi tänker,pratar och drömmer om honom,och tur är väl det för annars är det ett rent helvete här hemma!
Thomas är dålig igen*stackars*så nu sitter vi bara och väntar på att alla små barn ska somna,men de liksom håller sig krampaktigt kvar vid att vara vakna!!Så min mamma och Pappa kan komma hit och passa dem undertiden vi åker till linköpings akuten!

Ohhhh varför sover det inte!
Blir helt tokig snart,vill inte bli eller vara arg men mitt  tålamod och min ork är slut borta finns inte!!!!

Gode gud om du finns snälla få mina barn att förstå att när det är läggdags är det just bara läggdags!!!

En trött frusterad Mamma idag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback