Kan inte sova!

Har varit vaken sen strax vid 5 och det funkar inte att somna om,vad sjutton antingen är jag så trött att jag inte orkar något alls eller så är jag så pigg att jag inte kan sova alls!!!WHAT'S THE PROBLEM liksom,har jag inga mellanting eller?!
Skit samma(ursäkta mitt språkval)huvudsaken är att jag är pigg!!För det är inte Thomas tyvärr!Kan inte gå in på det här på bloggen känner jag men bra är han inte,tycker faktiskt oerhört synd om honom*kramar om*

Idag måste vi räkna och kolla över hela klädlagret på KIDZ,så min dag är ifylld kan jag lova och det jag inte lagt ut på www.kidzshop.se än måste läggas ut!

Sitter med min lille katt som jag åter duger åt,men vet inte om det beror på att Kevin är bortrest i några dagar.För Kevin är Katvigs favorit kan jag lova!Så jag får passa på att njuta av han nu innan Kevin kommer hem igen*fniss*

Lustigt nog sover alla barnen än,så vore kanske smart att hoppa in i duschen nu innan de vaknar*ser smart ut*
Måste komma ihåg att säga till på dagis att de inte får sova där inte äns 5min får dem inte i säng på kvällen...


Go vänner ha en fin dag!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback