Kommer man undan med detta??

bara för att man är söt??
*funderar*


På border med nosen i mitt kaffe hmmm...mitt kaffe!!

Bäst att gömma sig då..Syns jag tro???


Bättre att ligga i soffan och bli klappad av Alicia dagen i ära Mammas stora tunika!*som vid detta tillfälle agerar filt till liten trött tjej!Då alla filtar hänger på tork rena o fina!

ja,nu har jag fått energi tvättar två maskiner redan idag*fniss*

Vad härligt det är med kattungar vår sötis har fått ett smeknamn*igen* Skatten!!


Nu ska jag sätta lite fart och fixa oss till dagis o jobb!

Är fortfarande lika pigg fortfarande ,så nu börjar jag på riktigt tro att det är över!

Ska ta prover imorgon igen som jag missa igår*fniss* då får man påbakning av farbror doktorn,som också var nöjd med att jag var piggare!!
Ända problemet just nu sa dr är ju om jag kommer gå ner i vikt i rasande fart!
Ja fy o blääää vilken biverkning!!
Jag kan lova för en tjockis som jag så känns det ju som en lottovinst på hög nivå om man säger så!

Mina vänner ha en underbar dag!!

O snälla,snälla,snälla skriv ngt,har ni en blogg så länka gärna är ju så kul att kolla andras bloggar!





Kommentarer
Postat av: camilla

hej på dig solstrålen

det lyser om dig nu igen är så underbart att se...

kramizar

2009-06-24 @ 10:32:19
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/
Postat av: Yasmine<3:*

Hejhej jätte fin blogg du har!

Fina bilder du tar också:)

2009-06-24 @ 12:17:59
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: johanna

hej hej!

Kul att se att du mår bättre!!

Jättesöt liten katt ni har fått!!!

såg att du hada hängt upp tvätt och fick då se din

torkvinda, den såg ju jättebra ut, vart har ni köpt den?

Kram johanna

Krama alicia, melvin och eddie från mig!

(fd fröken johanna)

ha det så bra!

kram

2009-06-24 @ 12:39:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback