Lille Lanjelin *KATVIG*!

Lyckan är på topp hos familjenKIDZ!
Lille Katvig är helt underbar,kelig och världens mysigaste.Han gillar verkligen småbarnen lägger sig gärna till rätta brevid dem.De får inte bära på honom, vilket jag trodde skulle bli ett stort problem här hemma.Men inga problem alls han hoppar ju upp till dem istället så fort han får en chans.Lille Katvig har sovit brevid mig hela natten..

Vår lille Katvig är en chinchillaperser världen finaste katt!
Han heter enl stamtavlan Lanjelin så fint namn men svårt för de små att säga*fniss*ballengelin säger Eddie!
Så nu heter han Lanjelin Katvig så får vi se hur det blir..
En liten rumsren herre är det med till vår lättnad med ett underbart temprament!
Vi har köpt vår snygging på http://www.snowmaiden.se/ det finns en underbart söt Hona och helt underbart trevlig Hane kvar i kullen så söker ni en vän en riktig vän då ska ni åka dit och ni kommer bli kära!

Ska ringa Ann under dagen och berätta att det funkar så bra här hemma och sen ska jag kolla om hanen är kvar,för kanske min Mamma o Pappa bara vill titta lite på honom och gör det så är det kört då har vi två chinchillaperser här på gatan*fniss*

Morgonbilder:



Trött Eddie med ballengelin*fniss*


Så nu ska jag plocka undan lite dammsuga,skura och ta hand om tvätten gäller och passa på när vädret är bra! 
Vet ni det är bara kul att göra dessa sysslor igen!
För jag orkar igen min kraft är tillbax och nu hoppas jag den är tillbax för alltid!!!

Längtar till jobbet!Känner att jag kan jobba på riktigt igen!!

Livet är bara för bra just nu!!!



Ha en underbar dag alla!

P,s ni tittar in snälla skriv lite,är ju så himla kul !



Kommentarer
Postat av: Vickan (syrran)

Han var verkligen super gullig Katvig!! Hade jag inte haft mina hundar så skulle jag gärna köpt en av katterna.. men nu måste vi sätta stop med djur i denna farm, även om jag skulle vilja ha hur mycket djur som helst:)

Föresten är Pyret lastad nu och på väg till östergötland och vi längtar något grymt, ska ut och snygga till Alex så att det blir kärlek vi första ögonkastet!

2009-06-20 @ 12:37:59
Postat av: supermom

Hoppas att ni hade en god och glad midsommar!



Han är bara för bedårande... så sööööt!

2009-06-20 @ 13:02:32
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: camilla

jo jag skulle tat en om jag inte haft 5 kater redan och 6 hästar och en galen hund....

nä som vickan sa så får det var lungt nu ett tag...



men han var såå gullig kommer en dag och tittar på den lilla varseln om jag får....

krami´za camilla och glad midsommar på er alla!

2009-06-20 @ 13:08:23
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Vickan(syrran)

Visst är han söt min lille prins:-)men det är Lucky O Mozart med:-)och brumelisa,lillmannen mamman och lambi och alex sune och stampe med:-D

Kom jag ihåg alla:-D

Är så nyfiken på Pyret med oooo kommer och kollar sen:-p



Supermom:

Hoppas du med hade en fin midsommar vi hade en underbart trevlig midsommar med mycket god mat och trevligt sällskap..



Camilla:

Du är alltid välkommen vännen!



Kram till er alla tre!

/jessica



2009-06-20 @ 13:28:02
Postat av: fru furman

Vad härligt att du hade energi och kände att du hade ork! Jag tänker mycket på dej och ber att ni ska bli bra. Kram

2009-06-20 @ 13:44:28
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh viken fin katt :) SÅ fina bilder!!

2009-06-20 @ 15:02:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Till Fru Furman:



Tack snälla du!

Uppskattar din omtanke massor!

Kramizz/Jessica!

2009-06-20 @ 15:38:46
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Till Malin:

Tack!

Hoppas att allt är bättre med dig min vän!

Kram/jessica

2009-06-20 @ 15:40:51
Postat av: Zwopper

Hej!

Kul att allt funkar bra med lille kissen!

Till alla som de tycker att de har många djur kan jag dra vår lista:

15 Katter(tror jag!)(12 chinchillaperser, 3 bondkatter)

3 hundar(varav en dräktig!)

3 hästar

2 akvarium fulla med härliga fiskar

...men "bara" 2 barn, som förresten fyller 8 på söndag!



//Anders - Anns gubbe - http://snowmaiden.se

2009-07-01 @ 13:30:59
URL: http://zwopper.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback