Nu kom vi hem som först!

Vart en heldag igen!
Först till Rök och kolla på skolavslutningen så fint,men jag tror de missa att sjunga den blomstertid eller kanske de gjorde  det i början fint var det iallafall.Tyvärr vart det inte så många bra bilder, för det var RÅG  i vägen *morr* och min kamera fick spel och ville inte alls ta bilder när jag ville jaja ,lite blev det iallafall.

Min fina Fiddelie med två söta killar i var hand!

Mirellah och kompis Ada!



Så här vart det på rätt många kort*se nedan*

*mumlar ngt med dumma*'=¤"!* RÅG!!


Stackars lilla Nathalie mår lite bättre nu men stackarn ändå.

Har varit förbi KIDZ kan som inte hålla mig därifrån sjutton jag som ska vara hemma och ta det lugnt,men det är ju så himla tråkigt ju:-(...
Hursom så har vi haft datahjälp där idag en helt ny dator och nytt system med vår mail är nu på plats*lycka*
Känns superbra nu och det ska nog bli mycket bättre nu.En ny mailadress enbart är för reklamationer har kommit till [email protected] så mitt jobb blir nu att fixa med det på hemsidan.
Nu kan vi Äntligen skicka nyhetsmail igen med JIPPI!!


Thomas fick postiva svar idag,allt såg bra ut på rönken!*dansar runt och hoppar*
Så det sitter med andra ord i öron/näsa/svalg! Vilket han fått remiss till med en väntetid på 8mån*chockad*
Så nu kan vi allafall utesluta en läskig sak och se framåt igen...

Hoppas nu jag får samma postiva svar om mina blodkroppar och blodplättar,tyvärr har jag fått ännu fler prickar nu hela ena axeln och på bröstkorgen blää!ser fult ut men gör ínget ont alls bara att jag har en feberkänsla i kroppen men har ingen temp*märkligt*..


Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken lättnad det måste ha blivit för er, nu när Thomas röntgen-resultat var ok!

Ja du, den där rågen gillade min kamera oxå.. hopplöst när något sådant hamnar framför och blir in-zoomat istället.. suck!

Stackars Natalie som blev sjuk just idag, när det var skolavslutning.

Kramar

2009-06-10 @ 18:03:27
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Jess

Å vad skönt att det inte visade något på röntgen! Stackars lilla Nathalie att bli sjuk just denna dag.. Hoppas barnen får ett härligt sommarlov! Ha det bra! Kram Jess

2009-06-10 @ 22:27:12
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Cristal

Ser nästan exakt ut som den kyrkan vi har avslutning i (a)

2009-06-17 @ 07:02:29
URL: http://cristals.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback