Nu ska jag jag till doktorn *igen*

Känns lite som min vardag numer att springa hos doktorn ska inte ta ngn tapapxos(stavas?)idag för Ulf vill ha nya prover han med idag utan medicin i blodet fråga mig inte varför för det vet jag inte?!Sen ska de kolla på mina ytterst små prickar..

Sitter med kaffet i handen och önskar att jag kunde dela mig på mitten imorgon*snyft*tror examen är den ända dagen jag verkligen mår dåligt över att vara flerbarnsmamma,vill vara och se alla men kan inte dela mig på två.
Jag ska vara i Rök 08:30 för att se Fiddelies första examen och Mirellah som också är i Rök,men sen kommer problemet nathalie lilla älskade Nathalie tar examen i Ödeshög också vid 9:00 hur ska jag hinna dit?Oh vill vara med alla tre*snyft*
Thomas ska ju in på datatomografi imorgon 08:20 annars hade det varit så pass löst att vi kunde delat upp oss.
Ohh kära barn jag vill vara och se er alla ta examen!

Oj nu gick det fort!Måste åka!

Ha en underbart fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får skicka mormor och morfar på en av avslutningarna! Så gör vi när det krockar :-)

2009-06-09 @ 10:56:58
Postat av: Hanna

Hur gick det hos doktorn?

2009-06-09 @ 19:55:53
Postat av: Lotta

Hejsan!

Då syns vi kl. 8.30 i Rök imorgon då!

Kramar

2009-06-09 @ 20:38:30
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback