Pang,pang!

Aj mitt huvud!
grrrr har haft en sån där natt där jag tydligen bitit ihop käkarna så hårt att jag vaknar med huvudvärk!
Varför gör man så?

Låg kvar i sängen imorse och tänkte på en sak,ni vet den där känslan att man har varit på en plats innan och vet exakt eller allafall nästan hur det ser ut fast du aldrig tidigare varit där!
Likaså det här med att man vet vad som kommer hända lite innan det gör det,att man känner en lukt som gör att man minns ett ställe man aldrig varit på eller en händelse som man inte varit med om osv...
Är det bara jag som känner så här,är jag fullkomligt galen???



Skriv mer än gärna er åsikt i detta,för vi har lite delade meningar kring detta här hemma!

Ha en fin dag alla goa vänner!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Jag kan oxå känna så ibland.. märkligt varför man gör det!

Ha det gott!

Kram

2009-06-30 @ 09:22:11
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: camilla

jag gör det ofta drömmer om saker som händer ca 2 månader framåt läskit tycker jag

kram

2009-06-30 @ 11:10:53
Postat av: fru furman

Det finns en anledning till ordet déjà vu....=något man redan sett eller upplevt. Känner så ofta, för att inte tala om när man vet vad som ska hända, och det gör det! man blir lika förvånad varje gång....Det är bara att njuta av hur mystiskt livet kan vara!

2009-06-30 @ 22:06:00
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback