Sommar sommar!

Härliga sommar!!
Ja nu är sommaren verkligen här,det är varmt redan nu och det har det varit i ett par timmar faktiskt.
Det är bara jag,Eddie och Alicia som är uppe här än,Melwin och Thomas snarkar och sover,låter dem sova idag.
Thomas fick hämta Mirellah mitt i natten hos en kompis som hon skulle sovit över hos men något gick fel och hon ville hem lilla tjejen ligger nu och sover här i soffan brevid mig.

Nathalie min lilla pärla till tjej som hjälpte mamma igår,både dammsög och skura och gjorde fint*duktiga tjejen*
hon ville åka och shoppa lite och behövde pengar och jag var helt slut igår så vilket sammanträffande och vilken lycka för mig!Nu ligger hon och sover gott även hon och lille Katvig han sover brevid Nathalie.

Mina fina ungar!!




Hihi hur lyckas hon,hmm att få skärpan på Melwin!

Ha en fin dag go vänner!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback