Dagens händelser!

Jaha så har vi valt kakel nästan,ja nästan för jag tror jag har ångrat mig igen hur jag vill ha det..
Det vi allafall valde som jag nu tror jag vill ändra på var:

Vita kakelplattor på väggar med svart metalic  golv och svart glasbetong,sen hade jag tänkt att ha ngr små smala ränder i olika längd i silverfärgad mosaik(hade plånboken tillåtit så hade det blivet mer mosaik men men...Kommer lägga allt krut på köket istället...




Vad tror ni??

Det som jag nu funderar på är om jag kanske ska vända på allt istället och ta svarta väggar och vitt golv och ränder med silver mosaik...

HJÄLP MIG!!

Har idag tagit mitt prov för att se om det gett något resultat,men ska tillbax imorgon igen för att nya prover på mina blodplättar då jag har små lilaröda prickar på mina armar och på bröstet inte mycket men de ville ändå kolla det,så jag inte har ngn blödning eller ngt annat vajs med blodplättarna då man visst får dåligt med vita blodkroppar när man behandlar giftstruma kan ha fattat fel men tror det var så de sa och mena..

Vi har ju bakat bullar med idag eller nu ikväll,barnen älskar att baka idag var det farbror Jonas som höll i baket!
Lite bilder kanske:


Eddie älskar att baka syns det??



cars bulle tar form!


Sist barnens fina bullar Boll,Cars och ängel alla med hjälp av farbror Jonas!

Boll     Ängel    Cars
cars igen!


Tack O Hej!
Leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt bullbak!

2009-06-09 @ 08:12:47
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: camilla

hej hoppas du mår bättre nu och vad kul att jonas hjälper barnen att baka ....

2009-06-09 @ 12:27:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback