Zoooover snart!

Nu är jag trött!
Ögonen åker nästan igen av sig själva och är så tunga att jag har svårt att få upp dem igen,inga problem egentligen för jag kan ju gå och lägga mig nu.Men jag håller mig kvar seg som färsk kola vid datorn,måste läsa favobloggarna och ut en stund på FL och sen kolla mailen,måste även kolla vad vi fått för order på www.kidzshop.se alltid kul att se!

Dagen har varit jättebra och jag är så gott som innan jag blev sjuk nu*lycklig*kanske jag överdriver lite för jag är nog lite trött ändå*fniss* för jag somna mitt på gräset på en filt med Katvig och Fiddelie brevid vi sov så gott!



Ända tills min syster med familj kom,och fråga om jag visste var Eddie var?Ja då med Thomas sa jag men icke sa nicke!!Rackarns Eddie hade smitet över till Tobbe o Ville som inte var hemma..Fy så läskigt det är när de smiter sådär kan ju hända vad som helst huhaa hur kunde jag somna och lite på att Thomas hade Eddie utan att veta det säkert*skäms*

Dagens Middag blev färsk stekt Lax med potatis och pepparotsmör!
1,8kilo lax och det vart kanske lite smulor kvar!
Smörstekt med salt och nymald citronpeppar!

Det blev ett ordentligt lass med god Lax!


Solen har varit frame nästan hela dagen och jag har fått ut all tvätt*skönt*hoppas nu det är torkväder hela långa söndagen...


Imorgon måste jag dammsuga  och skura och putsa av hallspeglar!Jag bara måste för sen jobbar jag hela veckan..

Ha en fortsatt fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Lokatt

Söting katten det var! :-) Fick en saknad efter min gamla Chillaperser när jag såg han.

Och underbart namn han fått, hihi passar verkligen :-)

2009-06-21 @ 00:14:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback