Vilken härlig dag!

Idag har det varit en bra dag här hos oss familjenKIDZ!
Barnen somna glada och belåtna efter en dag med bad och lek,mamman och pappan är nöjda och glada de med.

Thomas mår mycket bättre och det tror jag beror på att hans Mamma och Bertil kom oh hälsa på idag,vi ses för sällan.
Det är alltid så kul när de kommer och barnen blir så glada..
Vi måste ändra på detta och ses oftare,får bli en grillkväll med Thomas och mina föräldrar när vi har semester skulle vara så kul..

Vi har badat idag med länge och väl,Melwin,Eddie och Fiddelie älskar att bada inte lilla Alicia hon tycker det är läskigt att bada ocg doppa fötterna räcker för henne.Bada är nog ett av det roligaste jag vet,man blir som ett barn igen hihi tror jag var sist upp idag..

Mamma o Pappa bjöd på grillad korv i alla möjliga smaker och det serverdes även räksallad,rostad lök och saft!
Min syster och hennes barn var även de hos mamma o pappa och bada,så himla kul att ses med barn och allt.
Ronja är bara 8år och simmar som en gud lille goa Ronja!Tindra var som alltid så glad hon bara ler den lilla tjejen mosters lilla gryn!





Underbara sommar!!!

Två trötta killar efter massa kul hos mormor o morfar eller ok tre trötta killar!



Kommentarer
Postat av: malin

Gud vilka underbara bilder, man blir helt glad av att titta på eran familj :)

2009-06-29 @ 09:21:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback