Idag kom de sista Frog delarna!


Äntligen så kom de,efterlängtade som få,bugaboo frogis delarna.Medans jag var på Vårdcentralen med min lille PrickigKorv så kom de då äntligen sufletterna och hjulen så nu har vi skickat våra första frogisar,och nu finns det även plommon,svarta och denim frogisar.Ibland får jag liksom stanna upp och nypa mig lite i armen för att förstå att jag har världens Roligaste jobb!


Min lille prickigkorv hade nässle utslag pga av allergisk reaktion,lille gubben som han kliat,vi vet ännu inte mot vad(hoppas inte på våra små hårbollar)nu mår han mkt bättre och fått tavegyl*undra om det stavas så?*så den värsta klådan har lagt sig..


Denna lilla prickigKorv är så kär i sin söta kusin Tindra och idag kunde han inte hålla det för sig själv längre:-)
När hon fått på sig sin fina dansklänning så sa han -j-vlaaa fiiiin du är? han gillar verkligen henne och det är lätt att förstå för hon är en charmis rakt igenom mosters lille sötis!konstigt vilken tur jag har 8 underbara barn och sen är moster till 2 till underbara barn till*

Nu återstår bara för mig att hänga upp lite kläder sen ska jag sova ända tills imorgon bitte!

SovGott alla!!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Är nästan avis på dig med åtta barn :-d jag har "bara" en och önskar mig många fler. Men som ensamstående är det ju inte bara o bli gravid direkt haha :-P

2012-03-27 @ 12:08:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback