Lördag Morgon och solen lyser!

Som vanligt ville min lille Eddie inte ha sovmorron,fast jag bad så snällt igår! strax före 06:00 ville han upp*gäsp*men men så är det och egentligen ganska bra att komma upp..Man hinner ju med en del då.Får bli tidig lunch med,sambon här hemma har fnatt och hyrt lokala gymnastiksalen 5 lördagar i rad mellan 13-15 så nu blir det till att busa loss ordentligt. Men innan dess ska jag lägga ut Easywalker på www.kidzshop.se som min sjuke lille Kevin(halsont o feber) skulle gjort igår.. Ingen som vill ha lördags terapi i sådär 4-5 timmar?? Anmälan sker här nedan!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback