SJUK!!

Vi är sjuka här hemma*snyft*och jag vill lova att det är den mest sämsta dagen någonsin det kan inträffa på!
Vi väntar in P&T,Teutonia och Bugaboo idag*gulp*allt ska bäras ner i lagret och fort ska det gå är säker på att vi har minst 30 order att skicka i samband med denna leverans!!
Så jag bara måste jobba,ok om det var bara jag som var sjuk här hemma men det är även lilleman Melwin!
Han har fått stora otäcka ilsket röda utslag på hela kroppen som kliar något så hemskt!
+att lillen kräktes ner både Mamma o Pappa inatt!(tror absolut inte det r magsjuka)utan en reaktion på utslagen!
Måste ringa VC nu bums när de öppnar så de kan titta vad det är för reaktion och så det inte är smittsamt..
Själv har jag feber och Hosta från helvetet!**panik**

Ni missar vlä inte vårt Läckra DemoEx på www.kidzshop.se


Nää nu måste jag sätta fart här ligger efter som tusan idag!Seg som kola idag!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej vad hämst min med i dag lilla tjejen men ej utslag.....

vad lustigt vem smittade väm tro hihi....

de har ju inte träffat men de har varit på dagis båda... Dagis sjukan kanske....



hoppas han blev bättre och att det gick bra med vagnarna jag har ej vart på jobbet alls då min dotter har som sagt varit hemma...... men är mycket bättre nu hade feber som bara den i morse det var det ända kram "BUSFRÖKEN"

2009-03-31 @ 15:45:17
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/
Postat av: Camilla

helt klart en bra sida snygg som bara den

och även texsten den är ju så fin gillar den....

hör av dig om du vill ändra den "BUSFRÖKEN"

2009-03-31 @ 15:46:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback