Tack svampBOB!

Du passade min barn medans jag dammsög,skurade och plocka bort frukosten!
Jag bugar och tackar,att du kunde få mina små busar att sitta still mer än 10minuter..

Blev till och med lite stund att sitta här vid datan(för det blev det inget av igår..

Nu ska jag klä på de tre minsta för en dag på Dagis,de gillar verkligen dagis och det är för mig värt mer än guld!
Att kunna lämna dem och veta att det har kul och mår bra,hur skulle jag annars kunna jobba!
Allt beror på att vi har så gullig personal på vårt dagis/fritids!Tack ni alla tjejer och micke med för ni göra mina barns dagar så bra!

Ha en underbart fin dag alla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback