Blev inget KIDZ idag för mig!

Jag hade ju med glädje planerat in att jobba några timmar idag,bland annat skulle jag ju beställa hem superläckra petunia  pickle bottom skötväskor,men får göra det hemifrån.Gillar ju mitt jobb som tusan så nu måste jag bli pigg fort så jag kan orka jobba som vanligt igen.Just nu känns det mer som om jag är ivägen på KIDZ*snyft*

Imorgon ska vi till Öron näsa i linköping med Alicia de ska kolla varför  hon inte andas genom näsan utan bara munnen,säkert det som gjort henne så trött innan.Det är så himla underbart att det nu gått ca 3v utan att hon haft ont i sin mage ..
Ska försöka få en tid till Thomas på öron,näsa imorgon med när vi ändå är där,han har ett öra som tyvärr spelar honom en del spratt..
Just nu mår han riktigt dåligt,har gått totalt in i väggen som de brukar säga,det har/är så mycket runt oss nu och har vart bra länge.
Men allt ser nu ut att kunna lösa sig,så att allt blir bra igen.

Jag låste på en blogg där en mycket begåvad människa skrev:

Man behöver både regn och solsken för att kunna se regnbågens alla färger!



Kommentarer
Postat av: Snejky

En jättehärlig blogg du har..

Jag kommer garanterat igen..

Önskar en fin kväll me alla busfröna...

L

2009-05-13 @ 18:31:47
URL: http://ladyzoega.bloggain.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback