Det var helt Suveränt!

Det gick superbra att jobba idag mycket bättre än jag trott,lite nervöst var det med då minnet sviker mig och orden försvinner lite nu och då,man vill ju inte göra bort sig för mycket.
Mailen får jag hålla mig ifrån tills jag har 100koll på läget och påtal om mailen blir galen på vår mail på KIDZ,den har inte funkat på så gott som hela dagen grrrr..

Världens BÄSTA Mamma O Pappa har fixat en pulstagare idag åt mig,och det gjorde mig nog lugn för nu är pulsen helt ok vilopuls 69(en gång)-98 70 ska den vara på och den har inte varit under 90 på ja jag vet inte när::
TACK snälla Mamma O Pappa!

Har ju varit på VC idag både med mig och Thomas och det är inte helt bra med Thomas han har ju under en tid kännt sig nere och oroskänsla i kroppen tryck i huvudet och sus i örat,så iag fick han göra en massa olika test som väl såg ganska ok ut förutom reflexen på vänsterarm var dålig och att pupilen var lite mindre på vänster öga men det behövde inte vara ngt att oro sig över men de ville ändå göra skiktrönken med kontrast för att utesluta fulingar där inne...
Hoppas att allt är ok kommer hålla en tumme hela tiden tills det är klart hoppas ni gör det med...

Ska Jobba imorgon igen så nu är det nog bäst att krypa i säng!

GoDnAtT aLlA!!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback