Håll utkik på www.kidzshop.se idag!!

För idag kommer vi hitta på lite kul saker!!har ni vägarna förbi eller bara inget att göra kom till oss då!
Bara för att det är så himla kul!!

En stor leverans av min favoritvagn kommer också idag BUGABOO alltså den måste vara en gåva från gud till alla Mammor O Pappor med små söta barn...
Jag har haft min cameleon i 2år och 8månader och jag blir lika glad varje gång jag tar fram min vagn,som tur för mig gillar mina barn att åka barnvagn länge*lycka* för vad ska jag göra när de inte vill åka vagn mer *panik*hemska tanke!!
Sladdis funkar inte heller,dumma jävla skitsjukdom!inom de närmsta 2-3åren och sen jag då är jag för gammal *snyft*

Nu kom den långhårige mannen  här så ÄNTLIGEN ska jag åka och jobba!

JIPPI!!

Ha en underbart fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: camilla

vad roligt hoppas du kommer i gång igen

hämst att gå hemma jag vet lycka till kramizar....

2009-05-28 @ 14:25:40
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/
Postat av: Anna

Fått några snygga kläder=)??Evigheter sen ja var in hos er=) Ha de bra

kramar

2009-05-28 @ 21:02:44
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fattar inte...vad skulle jag titta efter? :-D

2009-05-28 @ 21:30:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback