Hemma igen!

Jaha nu är vi hemma igen efter besök i Linköping,det gick helt ok vet inte så mycket mer nu än innan tyvärr.
Alicia ska iallafall på rönken igen är inte jätte förtjust i alla dessa rönkenbesök,men måste man så måste man.
Denna gång ska de kolla hennes polyper som är svullna och hennes andning är ansträng så med största sannolkhet blir det OP av dessa,det är en lätt operation gjord på 10-20min och man får komma hem samma dag,värsta är att hon måste sövas är vettskämnd för nedsövning  vet inte varför men så är det.

Skulle även vart på tre rätters Middag på Rotary idag men det blev ngt missförstånd så jag missa det *snyft*men men det kommer säkert fler tillfällen och jag får ju inte äta ngt ändå..Dumma skitsjukdom inte äns äta får jag bläääää!Eller jo det får jag men med ingen ämnes omsättning så är det nog bättre att låta bli trerätters middagar:-(...Så det blev kantarallsoppa med nymald vitpeppar och ett glas mjölk inte att förkasta det heller Tipsar!!

Känner mig redo för sängen nu pulsen är hög och huvudet värker fryser men är varm ändå(hur det nu går ihop)
Visst ja fick ju tag på dagis skor till barnen idag med 328:- för alla tre minstingarna det är fynda det:-)

Sov gott mina vänner!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback