Inget KAFFE!!

Vaknar trött och sliten hade en jobbig dag igår och en ännu värre natt,vet inte varför dessa bakslag kommer när det börjar kännas helt ok...
Hursom smyger jag ut med yrsel mot köket min tanke är KAFFE gott varmt nybryggt kaffe!Men det funkar liksom inte så bra utan kaffe då blir det bara vatten och det vill jag inte ha,jag vill ha kaffe!!!!
Om jag inte får Kaffe direkt på morgonen så väks en liten jävel på min axel och där kommer den sitta och knacka ända till nästa morgon oavsett hur mycket kaffe jag dricker idag!!

Dumma jävla skitkarl,han vet det ju att jag inte klarar en ända morgon utan!! Har han kaffebjudning vilket han så gärna får så får han f-n se till att det finns nytt kaffe när det tar slut!!!*sur gammal kärring är vad jag är idag*

Jag vill ha kaffe nu!Jag vill ha Kaffe nu!Jag vill ha kaffe nu!Jag vill ha Kaffe nu!!Jag vill ha kaffe nu!!Jag vill ha Kaffe!

Tur att Magnus Uggla är på FrukostTV'n annars hade jag kastat sönder tv'n tror jag!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, kaffe är livsviktigt på morgonen!! =)

2009-05-30 @ 19:33:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback