Ja som sagt jag överlevde!

Hemma igen!
Med en hejdundrande hög med tabletter,allt mellan 11-12-18 tabletter per dygn oj oj!
Nu ska jag väl bli bra ändå...
Det värsta om man får säga så,viktigast är väl att bli frisk men men den första månaden stänger de av min ämnesomsättning helt*snyft* kommer bli fetare än vad jag redan är,efter 4v får jag börja med levaxin som ska sätta igång den igen..
Just nu har jag svårt att få ner pulsen den är uppe 188 och det bara bankar och bankar hela halsen hoppar det känns som att mitt hjärta ska hoppa ur mig!Gud vad läskigt..Får nog öka från 3 till 4 tabletter imorgon tror jag eller tänk om jag inte tål den nya medicinen??

Nä nu ska jag försöka koppla bort pulsen och  börja lägga in lite nyheter på KIDZ..

Fy slutar det inte nu då ringer 1177 guuuud vad läskigt det är!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer gå bra.. Försök bara att slappna av.. Kram Jenny

2009-05-08 @ 22:22:07
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback