Känner mig laddad nu!

Idag känner jag mig riktigt laddad för att börja jobba igen,gillar mitt jobb och allt runt det.
Inte lustigt när jag har mitt drömjobb*fniss*
Kommer bli mycket jobb med webshoppen till att börja med,måste ge den minst 80% av min jobbtid och så lite extra hemma med annars hinns den inte med fullt ut...
Måste även bli bättre på att annonsera om alla fina saker vi faktiskt har på KIDZ...

Fick även ett glädjande besked idag jag har fått löneförhöjning!! JIPPI!!

Så nu börjar spara till staket på riktigt,vill verkligen ha ett staket,vill kunna släppa ut de små och känna mg lugn med det.

Nu ska jag ta lite bilder på alla vagnar jag ska sälja av för att sponsra nytt staket...

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer
Postat av: emma

mm du mååå trooooo vi längtar efter ny vagn :-D

2009-05-25 @ 14:39:37
Postat av: Malin

Låter som att du är "back on track" igen -härligt!

2009-05-25 @ 20:56:07
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback