Min Eddie!

Sitter här i soffan med bara Eddie och blir så förundrad över hur klok han är min son,han pratar om att Pappa och han ska åka gräsklipparn när Pappa kommer hem sen berättar han att de ska han cykla på dagis han är så lycklig när han pratar om vad han ska göra idag.Lille Älskling tycker det var igår du låg i min famn så underbart nyfödd och bara log nu är du en underbar 2åring med full energi och massor av prat som bubblar ur din gulliga mun,orden kommer i rasande fart du börjar bli stor du med min älskade lille plutt!
Mammas lille goe Kille!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback