Nu har Bugaboo leveransen kommit!

Sommarsufletter i rosa och brunt finns nu i lager gud som vi har väntat ja ca 1½år tror jag*sant faktiskt*

Hanna min vän! jag har lagt undan ett colorblocks till dig *puss*

Alla been som kom och var beställda har jag fått besked om är skickade!och nu är det tyvärr slut igen!!
Men fler är på väg in!!
Bee är en toppen vagn jag älskar min eller Eddies vagn som faktiskt får stanna kvar hos oss:-)ja jag har svårt att skiljas från mina vagnar så är det!och bee är ju en av mina stora favosar...

Idag har jag varit flitig på att lägga in produkter på http://www.kidzshop.se/ här kommer ett litet smakprov på vad jag gjort!



Dessa produkter är stooooorsäljare hos oss på KIDZbutiken!Även hemma hos mig.


Tänkte satsa lite mer på inredning på KIDZ med för vi har himla mycket fint i butiken som jag missat att lägga ut på webben.

Älskar att inreda och önskar jag hade mer pengar och tid till det!

Håller även på att förnya babyhörnan på kidzshop med massa nya roliga och praktiska produkter!
Tommee Tippee är först ut!

söta nappar!

och de bästa bitringarna!


Nu ska jag ge mig på alla fina kläder jag har kvar att lägga in med!
Hmm glömde ju blöjhinkarna och dr:bromn's flaskor så det först!!


ha en fin kväll alla snyggingar där ute!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Gulle dig! Ska kolla med maken om det blir mors dag present :-) Kom det nån ljusrosa fleece? Såg den på bonti idag -guuud vad fin den är!

2009-05-29 @ 17:53:51
Postat av: Josefine

Åh vad fina grejer. De gröna polkadot burkarna är ju urläckra!

2009-05-29 @ 19:54:15
URL: http://myntas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback