Ny dag!

Nya krafter känns det som jag fått idag,riktigt bra faktiskt hoppas nu de håller i sig hela dagen.
Idag ska jag packa alla mina tradera auktioner är så tacksam för alla dessa gulliga männikor har haft en världens bäst förståelse för att jag vart sjuk och inte kunnat fixa med detta TACK alla ni underbara människor!
Dagens Ros till er!

Tänkte att jag skulle lägga ut mer idag för nu känns det som jag är på G igen

Imorse var det rktigt blött ute,kul tyckte de små,på med fina regnkläder och ut och blaska!




Kan verkligen rekomendera METOO's regnkläder så läckra och ändå praktiska.
Finns tillhörande gummistövlar med och allt finns såklart på  www.kidzshop.se
Köper man hela kitet får man 50:-i rabatt..


Efter plask och bus kom solen fram igen och det blev fika på altanen...


Vet ni??
Jag längtar efter Kevin,som vart hos Linus i 3dagar,vi har bara fått skymta honom när det var dags för tanka moppen
och äta lite!
Kom hem nu,mamma vill det tre dagar är mer än jag klarar utan mina busar!


Ha en underbar Söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Perfekt med regn nu när ni har nyplanterat, slipper ni ju vattna så mycket :-) Vi har varit på lokala växthuset idag och shoppat lite smått och gott vi med. Är så mysigt att påta i jorden :-D

2009-05-24 @ 14:05:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback