oh blää!

Är så himla nervös nu,larvigt eller hur?
Hallå Doktorn ska inte äta upp mig eller slå mig(hoppas jag iallafall)men ändå jag mår  skit just nu.
En tjock ångest och oro för imorgon ligger och gror i min mage,Kan någon ta bort den Snälla!!!
Vad kan hända egentligen?
Vad är jag rädd för?jag har fött 8 barn och det har liksom gott bra.
Vad är det med mig egentligen?Kanske är det just sjukdomen i sig som gör mig så rädd.
Är ju inte första gången jag går till doktorn på sista tiden,nä nu får jag skärpa mig..

Dumma Jävla skit sjukdom! Bort med dig!

Och Nu JESSICA tar du dig samman och är tacksam för att du kan bli bra slutgnällt nu Bannar mig själv massor!
Det finns så många som har det tusen gången värre en jag,slutfjompat på mig nu!


Det hjälper inte!

Oh kan det inte vara lördag nu!*fredag söver jag ner mig och slipper helt,vaknar glad på lördagmorgon pigg och glad!
Tror ni doktorn kan skicka lite mirakel medel på posten så

P,s tror det grundar i min nålskräck!!*skäms*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska tänka på dej imorgon.. men det går säkert bra, och du blir sen snart frisk och kry och slipper må dåligt.



(Du vet.. ett stick, gjort på ett kick!)



Kramisar

2009-05-07 @ 22:44:59
Postat av: Lotta

Ska tänka på dej imorgon.. men det går säkert bra, och du blir sen snart frisk och kry och slipper må dåligt.



(Du vet.. ett stick, gjort på ett kick!)



Kramisar

2009-05-07 @ 22:46:39
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback