Oh härligt!

Nu känns det helt otroligt skönt,jag klara nästan en hel dag på KIDZ!
Inte för jag hann med så mycket men ändå jag klara det*stolt*

Bugaboo lagret är nu uppdaterat igen,och nya varor beställda..
Just idag har det varit många bugaboo kunder vilket är jättekul...

Nu måste jag sätta fart med maten,Hemma gjorda Hamburgare har barnen beställt..


Sen ska jag fixa med lite kul barnbidrags erbjudande på http://www.kidzshop.se/ kan innehålla lite stuffs till bugaboo och mycket annat kul!!


Ohhh är så glad är ett stort steg på väg tillbaka igen från min giftstruma,har inte jobbat på 3½v (så länge har jag aldrig någonsin vart borta innan)inte äns när jag fick Eddie...Så att jobba idag var helt underbart GÖTT!

Och vet ni??
Mitt humör är mycket bättre idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där med barnbidragserbjudande lät spännande! nyfiken Fast taskigt att locka mig att göra av med barnbidraget :-D

2009-05-20 @ 19:52:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback